Páginas

domingo, 9 de mayo de 2010

Concert de musica festera mig any 2010


11 comentarios:

Yol dijo...

Toma, toma i toma! Quin nivell!! Gràcies Ramón, no esperava menys de tu, però el sentiré després que ara estic en el cole.
Per cert, quan va ser l'última volta que la gent se va alçar així per aplaudir-nos? Abans del concert li deia a Clara: "mai m'havia donat tants mal de caps un concert fester", però bé, ha valgut la pena.

Ramón dijo...

Te puc assegurar Yolanda, que va ser impressionant des de la grada, ha segut un molt bon concert, com comentava Manolo, de Música festera sí..., però CONCERT amb majúscules.

Pedro dijo...

Hostia, quin curre...Gracies!
Doncs a mi se me va fer llarg...Creec que es la primera vegada en un concert que estic tocant i estan tancanse-me els ulls...En Benicadell concretament...No se si serà perque era de matí...
Ah! vos pareix que "El camino" estava ben seleccionat per a aquest repertori? Es que a mi em va pareixer com un poquet pegote...
Per cert, ahir m'ho van comentar, i es veritat, no m'havia adonat...Al cd de la federació no hi apareix a la portada el nom de la banda que interpreta la música... Em pareix molt fort...si es que luego parlen de drets...en fin. Mos callarem, no?

Clara dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Clara dijo...

Ah ! i respecte al pasdoble "El Camino" la meua resposta es ... no se... crec que un pegot aunque esta be i ja el teniem treballat

Clara dijo...

Q be, gracies Ramón que tenia ganes d'escoltarles.Com me va di la Yolanda a mi igual que a ella mai m'havia portat tan mal de cap ningun concert fester o inclus concert a seques, pero va exi be i lo seu va costa. En cuant al que comentes Pedro, a mi me va pasar tot el contrari, la primera part va se un "visto y no visto" i en la segona quan va pasa Qyrbilian e Impresiones festeras ja se me va fe més ligeret.

Albius dijo...

S'escolta molt bé Ramon!
La vitat, es que ara que estic escoltant, des de dintre hi ha coses que no s'escolten en prou claritat, i després en conjunt sonen prou be. Jo me quede en "Entrada de elda" i "l'embaixador moro".

Ramón dijo...

Si voleu descarregar-vos alguna d'estes marxes, ho podeu fer des del meu servidor (es un poc lento, pero es lo que tinc) poseu este enllaç i ho proveu, si va molt molt lento, pos res, ho deixem i ens dediquem a una altra cosa ....
http://95.61.161.194/sumcrevillent/descargas

Pedro dijo...

Es descarrega prou rápid, gracies!

Clara dijo...

Una cosa que no te res a vore en este post.
Ja que hem firmat tots en el manifest de "més que música" també podríem anar a les manifestacions que van a fer-se. Que penseu?

Pegue el enllaç a la entrevista que l'han fet al president de la Federació, q es prou interesant.

Clara dijo...

http://www.diarioinformacion.com/cultura/2010/05/12/bandas-musicales-movilizan-recortes/1008229.html