Páginas

lunes, 30 de agosto de 2010

Audicions Santa Cecilia 2010

Hola a tots! Com podeu vore, he superat les meus discapacitats per a la informàtica i he aconseguit crear la meua primera entrada al blog este,jajaja.

Bé, este any, vaig a encarregar-me de organitzar el cicle de Santa Cecilia i un poc més i me pilla el toro. M´agradaria saber qui està interessat en fer audicions per a saber quan hem de demanar la casa de cultura i planificar i donar-li forma al cicle. M´agradaria fer al menys una audició de música de cambra (si son 2 millor) i 3 ó 4 concerts de solistes. Aleshores, necessite que tot el que estiga interessat m´ho diga (intèrpret/s, nom i autor de l´obra i duració). El meu correu electrònica és: carlos_ramonperez@hotmail.com. Preferisc que em maneu mails a que siga un simple "jo toque!" De tota manera, dema, a l´assaig, també penjaré un llistat, qui vulga que el gaste.I qui tinga idees o sugerències que les expose al blog! Espere els vostres mails!

No hay comentarios: