Páginas

jueves, 20 de mayo de 2010

SAGA CANDIDA Bert Appermont

Aqui os dejo dos videos de
Saga Candida
de Bert Appermont.
Son videos pero en realidad, sólo se escucha la pieza. Pero vamos que es lo que queremos.
Si encuentro alguna grabación de la otra obra que estamos tocando (CAR) la subiré...







9 comentarios:

Pedro dijo...

Está chula, eh? M'agraden les noves obres...Aquesta te trocets que recorden a Danny Elfman...
Un amic que l'ha sentida ha dit (y per a evitar polémica, ho dic com a curiositat i repito i ho deixe clar, no ho he dit jo): "Si, si, muy chula, pero ¿cuanto tiempo os dejaran los coros del pueblo hacer esto?"

joselito dijo...

No tenim res a enveja dels coros del poble Pedro jejeje. Encara que u deixe caure, però algunos si no canten miyor...(son els que menos) Encara que majorment be :D

En quan a l'obra de CAR, su diré al Monty que me pase el CD i intentaré pujar-lo al Goear, per aque pugeu tots sentir-la

Yol dijo...

Jo també havia pensat lo de Danny Elfman, i sí que està xula sí.
i en quant a lo dels coros... Ja tenim que allargar el coll en eixe miserere. Gallinetes del corral que vivim en la granja del facebook: no se mos sent!!

Charly dijo...

Bona obra. La de car està graciosa, i toca coses axina a voltes està bé. La que no m´agrada és l´altra, la del nom xungo. Me una parex una amaricanà de cuidao,jeje. I en quant a lo de cantar em sembla que s´està posant de moda en excés,en quasi totes les obres modernes es canta. Signe de que es fa musica comercial??

Pedro dijo...

Jo lo de cantà no ho entenc...si fora bon cantador estaría en un coro, no en una banda.
I ah!
"Amaricanà"...Entre "mariconà" i "americanà". Me encanta. La utilitzaré a partir de ara. De fet eixa obra (7 inch framed) en pareix les dos coses.

Ramón dijo...

Pos a mi lo de cantá no me desagrada del tot (sense passar-se, clar) es una forma de utilitzar els recursos dels musics, que no son nomes els del seu instrument musical. (diuen que la veu es el mes perfecte de tots.... no se... sempre hi a excepcions.)

Pedro dijo...

La meua.

Charly dijo...

El que jo crec és que sútilitza la majoria de les voltes per a donar-li un alicient a la partitura ergo pense que és algo comercial,jeje. Pero s´ha de reconeixer que a voltes mola,jeje. I lo de amaricana es una errata!americanà. Bueno, si t´ha servit pa crea un nou terme perfecte,jajaja.

Clara dijo...

A mi m'agraria canta, pero no no u lleve en esta obra ! :(


I vos anuncie que la banda te facebook, weno a falta de uno son dos, pero uno no te res. Tota persona que vullga agregase q u faça q serà benvinguda!