Páginas

domingo, 27 de marzo de 2011

50 anys en la banda....

Abril 1961

El passat 5 de Març, en la VI Gala de la Música de la Comarca, la nostra societat va guardonar Guillermo Mas Davó, el qual complix este pròxim mes d'Abril 50 anys com a músic de la nostra banda. ENHORABONA.
Casualment, divendres passat José María em va deixar una foto per a fer-li una còpia, que és d'aproximadament eixa data, principi dels 60. En ella podem veure un grup de músics i acompanyants en un sopar de Santa cecília en l'acadèmia de Sant Josep (calle barco),
Per a acabar d'asomarmos a la nostra banda fa 50 anys, vos deixe una foto de l'enterro de D. Paco (Julio 1961) i un programa del concert de Santa Cecília de 1963, on podem veure el repertori que s'interpretava en els anys en què Guillermo ('Paquito el tenor' per als amics) va entrar a la banda.








miércoles, 23 de marzo de 2011

Ramón Mas recibe la insignia de Federación

El pasado 12 de Marzo, Ramón Mas recibió la insignia que le acredita como miembro de la estructura federal de la FSMCV de manos del conseller de gobernación Serafín Castellano, en un acto que tuvo lugar en la sala noble del castillo de Benisanó (Valencia). En dicha sala, junto a todo lujo de detalles, como el vitral policromado del fondo y un magnífico artesonado de madera, rematado por un friso con los escudos de armas de los Cavanilles-Vilarrasa se puede apreciar la magnífica alfombra que, como no podía ser de otra forma, es original de nuestra población, con un diseño original de 1968 y que estuvo en fabricación desde ese año hasta 2008.

sábado, 12 de marzo de 2011

Concert 12-03-2011

1ª Part.- AGRUPACION MUSICAL MONTESINOS


2ª Part.- SOC. UNION MUSICAL DE CREVILLENT

Enllaç per a la descarrega dels mp3

Entrevista al Director de la SUM

Hola a tots. Ací us pose un enllaç en el que podeu llegir la entrevista que li van fer a Manolo en el "Periodic del Poble" (si és que encara no l´heu llegida). També heu de saber què, pel que man dit els qui estan confeccionant la pàgina web, es muntarà la entrevista sencera (té el doble de extensió que la que ha eixit al periodic), quan esta estiga acabada. Espere que us agrade i que faça molt soroll!

http://elperiodicdelpoble.com/?p=647

viernes, 11 de marzo de 2011

CONCIERTO EN EL NUEVO AUDITORIO DE ALICANTE

INVITADOS AL NUEVO AUDITORIO DE ALICANTE.

Coincidiendo con la sección primera del Certamen Provincial, que se celebra el día 9 en el nuevo auditorio de alicante, la diputación ha previsto que actúen en calidad de invitadas otras agrupaciones de la provincia. Así, podrá escucharse a la Unión Musical de Petrer, la Sociedad Unión Musical de Crevillent, la Sociedad Arte Musical la Filarmónica de Callosa de Segura y la Agrupación Musical Santa Cecilia de Castalla. Un día después, el domigno 10, actuarán en este nuevo escenario la SUM la Constancia de Catral, el CAM de Xàbia y la Unión Musical y Artística de Sax.


jueves, 10 de marzo de 2011

Alfonso Cantó guanya una plaça a la orquestra acadèmica del Schleswig-Holstein Musik Festival


El trompetista de la nostra Banda Alfonso Cantó Ramón ha aconseguit una plaça a la International Academy Orcestra of the Schleswig-Holstein, una orquestra acadàmica formada per al festival que porta el mateix nom (no el torne a escriure ni de conya) i que és un dels més importants del món. Amb aquesta orquestra Alfonso farà concerts a Alemanya (on a més estarà concentrat), Turquía o Granada. No penseu que ens furten a Alfonso per sempre, perquè sols estará fora 2 mesos (sols,jeje). Esperem que siga un important pas per a la seua carrera, i que esta nova secció siga una de les que més entrades tinga en el futur!

lunes, 7 de marzo de 2011

Orquesta Sinfónica del Conservatorio de Alicante


La Orquesta Sinfonica del Conservatorio Oscar Espla de Alicante ha realizado una semana de convivencia en el centro de educación del medio ambiente los Molinos, y les hemos cedido nuestras instalaciones para efectuar sus ensayos generales, ya que el tiempo en estas fechas no ha sido el más idóneo para realizar ensayos al aire libre, por lo que han quedado muy agradecidos por nuestro ofrecimiento.

domingo, 6 de marzo de 2011

Ingenio o aberración?

Akira Miyagawa's Beethoven's Symphony No. 5 and Mambo No.5 Combination 宮川彬良

jueves, 3 de marzo de 2011

Pròximes audicions.

A la setmana que ve s'inicia un nou cicle d'audicions dels alumnes de l'escola.
El primer dia serà el pròxim dijous 10 de març, en el saló d'assatjos de la banda, a les 19:30.
En aquest cas participaran els alumnes de 3r i 4t curs.

Següents audicions:

Dijous 17 de març. Lloc: saló d'assatjos de la banda; Hora: 19:30. Alumnes de 1r i 2n.
Dijous 24 de març. Lloc: saló d'assatjos de la banda; Hora: 19:30. Alumnes de 5é endavant.